معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش وجوانان استان کرمانشاه گفت: تعدادی رشته ورزشی پرمخاطب و دارای ظرفیت در استان را شناسایی کرده‌ایم تا از این پس بیشتر روی رشد آن‌ها تمرکز کنیم.

محبوبترین رشته های ورزشی در بین کرمانشاهیان به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،جلال عزیزی گفت:  براساس بررسی‌های اولیه این طرح و همچنین طبق تحقیقاتی که در استان انجام داده‌ایم، کُشتی، رشته‌های رزمی، بوکس، ووشو و رشته‌های توپی (والیبال، بسکتبال و هندبال) از جمله رشته‌هایی هستند که در کرمانشاه بیشترین محبوبیت و ظرفیت را برای رشد دارند.

او تاکید کرد: برای اینکه بتوانیم در این رشته‌ها قهرمان پروری بیشتری داشته باشیم، به سمت همگانی کردن آن‌ها می‌رویم و روی آن‌ها تمرکز خواهیم کردهرچند در این طرح تعدادی رشته به عنوان رشته‌های اول و دارای اولویت توجه در کرمانشاه معرفی شده‌اند، اما این بدان معنا نیست که از سایر رشته‌ها غفلت کنیم.

او گفت : قطعا هرکدام از رشته‌های ورزشی دیگر همانند اسکیت، موتورسواری و اتومبیلرانی علاقمندانی را در استان دارد، برای همین نمی‌توانیم این رشته‌ها را نادیده بگیرم و برای آن‌ها زیرساختی نداشته باشیم.

انتهای  پیام/ز


سرمایه گذاری برای رشته های محبوب کرمانشاهیان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.